Pe 9.9 - su 11.9

Started by Jere, 07.09.2016 13:28:40

Previous topic - Next topic

Jere

Näyttäisi tyyntyvän viikonlopuksi ja ehkä jopa vähän keliäkin. Miten porukka pääsisi lentämään. Itselle käy pe iltapäivä, la+su kokopäivä. Kun tulee uusi sadejakso niin voi mennä pian taas kuukausi ennen kuin tulee lentokeliä..

jaskaK

Mulla lauantaina kaverin varpajaiset niin la-su menee siinä, perjantaina voisin päästä jos töissä ei oo paniikkia.

Pekka

Pe, su ok, la vähän huono kuten kelikin.

Pe voisi olla Hyvinkää hyvä? Tarttis käydä muutenkin sielläpäin.
No, kelit elää vielä.

Jarmo

Perjantaina oon töissä. Lauantaina on illalla menoa, mutta aikaiset lennot vois onnistua. Sunnuntai on vapaana.
AVOID FLYING BELOW 2000

Pekka

Huomenna pitää käydä töissä, mutta varmaan puolenpäivän aikaa voisi ehtiä tallille.
Hyvinkää näyttää ainoalta oikealta, jossa on termiikki ja koulutuskeliä.

Jere

Pakkaan kamat autoon valmiiksi ja yritän päästä esim 1-2 aikoihin töistä. Kelihän näyttäis hyvinkäälle iha mukavalta? Tuuli on aika heikko eli pitäisikö varulta ottaa dolly jos tulee taka puuskia tai pyörii kovin 

Pekka

Ehkä puoli yksi tallilla.
Otan liitimet ym. kaluston kuten dollyn ja lähden Hyvinkäälle laittamaan kamat valmiiksi.

Pekka

Ihan hyvä lentopäivä oli.
TMAn ja kelin katto oli 1200 MSL
Jere sai lähes tunnin lennon neljän paikkeilla. Osui sopivaan sykliin.
Mulla ei oikein tärpännyt kuin laskevia.

Päästiin aloittamaan vasta kolmen paikkeilla, joka on liian myöhään tähän aikaan vuodesta.

Outoa oli se, että kun keliä vielä oli, ilma oli hyvin pehmeää ja aika vähän tarvi hinauksessa ohjata.
Kun puoli kuuden paikkeilla keli jo oli aikalailla ohi vaikka olikin aurinkoinen, hinaus meni aika rodeoksi. Melkein jo kerran irrotin narun mutta Jere just löysäsi vetoa.
Nostot oli hajallaan ja laskevia riitti.

Ilmeisesti lähestyvä lämmin rintama sotki keliä. Tuulikin kääntyili aika vahvasti ennen kuin rintama tuli päälle.
Ei oikein ollut rintaman tulon takia koulutuskeli.

Huominen näyttää aika tuuliselta ja heikolta.

Quick Reply

Name:
Verification:
Please leave this box empty:
Mikä on se millä autoa ohjataan. Viisi kirjainta, alkaa R:llä ja päättyy I:hin?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview