ti 31.5-to 2.6

Started by Pekka, 29.05.2016 23:10:56

Previous topic - Next topic

Pekka

Löytyisikö vapaapäiviä arkena. Pe alkaen kelit ehkä katoaa alta, ehkä loppukesäksi.

Ma en vielä itse ehdi. Töissäkin pitää varmaan käväistä, mutta aikaa järjesteltävissä.

Esim. Hyvinkää, Kiikala, Nummela. Kiikalaan tuuli ehkä parhaiten ja varjojakin paikalla. Voin mennä etukäteen kamojen kanssa.

Koulutuskeleistä en tiedä vielä. Aika tyyntä illat, voisi vähän tuulla sopivasta suunnasta. Ne katsotaan erikseen.

Niina

Mulle sopisi tiistaina ja keskiviikkona iltapäivä/ilta.


Ville


Jere

Ainakin yhtenä päivänä voisin pystyä irtautumaan töistä vähän aiemmin. Pitäisi saada vaan liidin menemään jonkun kyydissä kentälle etukäteen tai sitten voisin hakea sen edellisenä päivänä kyytiin niin voisi ajella työpaikalta suoraan kentälle

Pekka

Jostain syystä ke termiikkiennuste näyttää heikolta.
Eiköhän mennä huomenna. Kiikalassa olisi varmaan enempi seuraa kuin Nummelassa niin voi päästä koko porukka ylös.

Antero enervi

antero pääsee. ottaako joku kyytin veikkolasta. 041-7494952

Ville

Tämänhetkisen ennusteen perusteella menisin Kärkölään tai sitten vaikka Nummelaan. Ennustaa kuitenkin kohtuu matalaa keliä ja ihan reipasta tuulta, ihan rannikolla ylös jopa 6-8m/s. Kiikalassa Turun TMA on ainoastaan 25km:n päässä.

Pekka

Nummela mieluiten siksi, että voitaisiin kouluttaa7treenata illalla.
Kiikala siihen liian kaukana.

Illalla tuulee ehkä vähän liikaa kaakosta ja siksi tuulen suunta vaihtelee ja tuulee metsän yli.
Jos heikko niin ei niin väliä. Päivälläkin ehkä vähän ongelmana.
Mutta riski on ettei tule sopivia treeni olosuhteita tai ainakaan ennen yhdeksää.

Toivottavasti purjelentäjät hoitaa varaukset, mutta saadaan mekin ne päälle.
Nummelassa matala keli ei niin haittaa, melkein helpompi niin kun pääsee lähemmäs pilviä.

Pekka

Tallilla klo 10.
Silloin mun pitäisi tietää mitä liitimiä mukaan.
Jere haki jo omansa. Quattro tulee myös. Target vielä avoinna. 3 mahtuu mulla
Antero suoraan Nummelaan..

Ville

Moikka,

Mä skippaan tänään - sori. Lupaa sen verran kovaa tuulta. Olisko huomenna kiinnostusta?

Hyviä lentoja!

Pekka

Lähden siten itsekin myöhemmin kun menee myöhään jos treenikeli on ok.
Ehkä puoli kaksi kentällä.

Kiikalaan olisi helppo lentää tänään, mutta täytyy pysyä paikallisessa.

En usko että tuuli on paha ongelma, paitsi matkaa ei voi lentää kuin myötätuuleen.
Sen näkee vasta kentällä.

Tehdään tänään  hinauskoulutusta. Otan Targetin mukaan niin uskallan olla hinauksessa.

Huomisen tuuli ei osu kentille eikä sovi treenaamiseen.

Torstaina seuraavaksi. Se ennuste elää varmaan vielä kun nyt näyttää tyyneltä.

Pekka

Ihan sopivat olosuhteet.
Pilviä lännessä korkealla Kiikalan päällä.
Tuuli radan suunnassa, ehkä hiukan koilliseen. Tasaista.

Pekka

Näyttää turhan vahvalta sateen riskiltä.

Katsotaan jos perjantaina olisi sopivaa keliä.

Quick Reply

Name:
Verification:
Please leave this box empty:
Mikä on se millä autoa ohjataan. Viisi kirjainta, alkaa R:llä ja päättyy I:hin?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview