Viikko 32

Started by Pekka, 01.08.2015 22:31:22

Previous topic - Next topic

Pekka

Ehkä jo ti on hyvää keliä. Ke tulossa parasta pitkään aikaan.
Mä tuskin pystyn lentämään kahta päivää, mutta näillä näkymin panostaisin keskiviikkoon.

Dolly saadaan käyttöön. Takatuki enää pitää säätää oikeaan korkeuteen kun siipi on lentokunnossa päällä.
Ei siis niin tuulesta enää tarkkaa väliä tai tuulettomuudesta kentän valinnassa.

Varailkaa vapaita.

Yhden siiven voin järjestää pois tallista.




Mikko

Keskiviikkona mukana iltapäivästä... voisin ajella kikalosta pidemmällekin jos tuulet sopii muualle paremmin

Pekka

Katsotaan tuo päivä vielä. Nyt ti näyttää paremmalta ja nyt valitsisin sen.
Ke alkaa tuulla.
Ennusteet elää vielä.

Laakkonen

Mulla la- ja su-ilta voi tulla kyseeseen, muuten kiinni.

Jere

kumpikin käy mutta aamulla en pääse vielä mutta hyvissä ajoin iltapäivällä mukana

Jarmo

Duunit jatkuu maanantaina, mutta voisin päästä tiistaina iltapäivällä messiin. Auto saattaa kyllä olla pajalla.
AVOID FLYING BELOW 2000

Minja

Mulle käy kumpi päivä vaan, jos kyyti järjestyy.

Pekka

Tiistai näyttää nyt selvältä, ke tuulee liikaa.
Nummela varmaan niin iltapäivällä ehtii mukaan.
Lyhyt on pidempi kuin Kiikalassa ja pitkälle voi yleensä jatkaa eli 2 km saa hinausmatkaa eli aika varmasti nostoon.

Mulle mahtuu 2 kyytiin.

Pitäisi lähteä 10 aikaan tallilta viimeistään niin saadaan Dollyn asetukset säädettyä ajoissa.

Jarmo varmaan pääsee Jeren kyytiin. Järkätään avain.

kim

Flunssasta toipumassa. Aamusta mukana ellei olo rankaise.

Jarmo

Pidän etäpäivän, niin pääsen lähtemään aikaisemmin - eli heti kun Jerelle käy :)
AVOID FLYING BELOW 2000

Jere

Yhdeltä alkaa vielä palaveri ja pitäisi olla puolessa tunnissa ohi eli silloin viimeistään 14 tallilla.

Minja


Jere

Kyllä siihen jarmo ja minja mahtuu

Ville

Moi,

Mulla on Lit kokous klo 18, mut sitä ennen voisi käydä ilmailemassa. Puolenpäivän jälkeen pääsisin lähtemään.

Ville

Jarmo

Nummelapäivähän siitä tuli. Testattiin Pekan tekemää dollya ja lennettiin paikallista. Pilvet näytti hienoilta, mutta ylös ei oikein päässyt. Jotain haaveita oli siitä, että harju olis tehnyt iltanostoja, mutta ne kyllä murskaantui illan mittaan. Hinaukset aloitettiin lyhyeltä baanalta ja jatkettiin pitkän baanan kärkeen asti. Korkoja tuli reilu 400m, mutta jotenkin tuntui että lisääkin voisi saada oikeilla asetuksilla.

Ite lensin pari lentoa, ja nyt on testattu myös ATOSin hinausominaisuudet. Eka startti taisi lähteä aika tyyneen, mutta hyvinhän se siitä kimposi. Hinauksessa siipi kulkee viivasuoraan eikä venkoile.

Jos jollain tarttui kameralle videoita mun starteista tai laskuista, niin niitä olis kiva nähdä.
AVOID FLYING BELOW 2000

Quick Reply

Name:
Verification:
Please leave this box empty:
Mikä on se millä autoa ohjataan. Viisi kirjainta, alkaa R:llä ja päättyy I:hin?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview