Author Topic: Viikko 32  (Read 8148 times)

Offline Pekka

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1987
Viikko 32
« on: 01.08.2015 22:31:22 »
Ehkä jo ti on hyvää keliä. Ke tulossa parasta pitkään aikaan.
Mä tuskin pystyn lentämään kahta päivää, mutta näillä näkymin panostaisin keskiviikkoon.

Dolly saadaan käyttöön. Takatuki enää pitää säätää oikeaan korkeuteen kun siipi on lentokunnossa päällä.
Ei siis niin tuulesta enää tarkkaa väliä tai tuulettomuudesta kentän valinnassa.

Varailkaa vapaita.

Yhden siiven voin järjestää pois tallista.




Offline Mikko

  • Administrator
  • *
  • Posts: 506
Vs: Viikko 32
« Reply #1 on: 01.08.2015 22:44:39 »
Keskiviikkona mukana iltapäivästä... voisin ajella kikalosta pidemmällekin jos tuulet sopii muualle paremmin

Offline Pekka

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1987
Vs: Viikko 32
« Reply #2 on: 02.08.2015 08:15:03 »
Katsotaan tuo päivä vielä. Nyt ti näyttää paremmalta ja nyt valitsisin sen.
Ke alkaa tuulla.
Ennusteet elää vielä.

Offline Laakkonen

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 156
  • Etelän liitäjät
Vs: Viikko 32
« Reply #3 on: 02.08.2015 11:15:04 »
Mulla la- ja su-ilta voi tulla kyseeseen, muuten kiinni.

Offline Jere

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 183
Vs: Viikko 32
« Reply #4 on: 02.08.2015 12:34:22 »
kumpikin käy mutta aamulla en pääse vielä mutta hyvissä ajoin iltapäivällä mukana

Offline Jarmo

  • Administrator
  • *
  • Posts: 985
Vs: Viikko 32
« Reply #5 on: 02.08.2015 15:52:17 »
Duunit jatkuu maanantaina, mutta voisin päästä tiistaina iltapäivällä messiin. Auto saattaa kyllä olla pajalla.
AVOID FLYING BELOW 2000

Offline Minja

  • Newbie
  • *
  • Posts: 9
Vs: Viikko 32
« Reply #6 on: 03.08.2015 09:08:36 »
Mulle käy kumpi päivä vaan, jos kyyti järjestyy.

Offline Pekka

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1987
Vs: Viikko 32
« Reply #7 on: 03.08.2015 10:25:16 »
Tiistai näyttää nyt selvältä, ke tuulee liikaa.
Nummela varmaan niin iltapäivällä ehtii mukaan.
Lyhyt on pidempi kuin Kiikalassa ja pitkälle voi yleensä jatkaa eli 2 km saa hinausmatkaa eli aika varmasti nostoon.

Mulle mahtuu 2 kyytiin.

Pitäisi lähteä 10 aikaan tallilta viimeistään niin saadaan Dollyn asetukset säädettyä ajoissa.

Jarmo varmaan pääsee Jeren kyytiin. Järkätään avain.

Offline kim

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 241
Vs: Viikko 32
« Reply #8 on: 03.08.2015 11:49:54 »
Flunssasta toipumassa. Aamusta mukana ellei olo rankaise.

Offline Jarmo

  • Administrator
  • *
  • Posts: 985
Vs: Viikko 32
« Reply #9 on: 03.08.2015 13:25:11 »
Pidän etäpäivän, niin pääsen lähtemään aikaisemmin - eli heti kun Jerelle käy :)
AVOID FLYING BELOW 2000

Offline Jere

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 183
Vs: Viikko 32
« Reply #10 on: 03.08.2015 14:43:19 »
Yhdeltä alkaa vielä palaveri ja pitäisi olla puolessa tunnissa ohi eli silloin viimeistään 14 tallilla.

Offline Minja

  • Newbie
  • *
  • Posts: 9
Vs: Viikko 32
« Reply #11 on: 03.08.2015 15:05:16 »
Mahtuuko Jere sun kyytiin?

Offline Jere

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 183
Vs: Viikko 32
« Reply #12 on: 03.08.2015 17:13:04 »
Kyllä siihen jarmo ja minja mahtuu

Ville

  • Guest
Vs: Viikko 32
« Reply #13 on: 04.08.2015 08:18:15 »
Moi,

Mulla on Lit kokous klo 18, mut sitä ennen voisi käydä ilmailemassa. Puolenpäivän jälkeen pääsisin lähtemään.

Ville

Offline Jarmo

  • Administrator
  • *
  • Posts: 985
Vs: Viikko 32
« Reply #14 on: 05.08.2015 10:33:16 »
Nummelapäivähän siitä tuli. Testattiin Pekan tekemää dollya ja lennettiin paikallista. Pilvet näytti hienoilta, mutta ylös ei oikein päässyt. Jotain haaveita oli siitä, että harju olis tehnyt iltanostoja, mutta ne kyllä murskaantui illan mittaan. Hinaukset aloitettiin lyhyeltä baanalta ja jatkettiin pitkän baanan kärkeen asti. Korkoja tuli reilu 400m, mutta jotenkin tuntui että lisääkin voisi saada oikeilla asetuksilla.

Ite lensin pari lentoa, ja nyt on testattu myös ATOSin hinausominaisuudet. Eka startti taisi lähteä aika tyyneen, mutta hyvinhän se siitä kimposi. Hinauksessa siipi kulkee viivasuoraan eikä venkoile.

Jos jollain tarttui kameralle videoita mun starteista tai laskuista, niin niitä olis kiva nähdä.
AVOID FLYING BELOW 2000