Juhannuksen lennot

Started by Jarmo, 18.06.2015 19:20:17

Previous topic - Next topic

Jarmo

Keli näyttää vähän kehnolta pe-la, mutta sunnuntaina vois olla toivoa.
AVOID FLYING BELOW 2000

Pekka

Mulla on peräkärry vielä maanantaihin asti muussa käytössä ja en itsekään pääse.
Mutta kevyeen tuuleen meidän hinuri ei ole hyvä.

Mikä vaan ESV:n kentistä näyttäisi olevan mahdollinen kun tuuli on kerrankin hyvin kevyttä.
Ehkä Hyvinkää vielä paras näillä ennusteilla.

http://www.varjoliito.net/varapalsta/index.php?topic=13516.msg55894#msg55894

Jarmo

#2
Nyt näyttää ihan nollatuulikeliltä ja Kiikalaa ja Kärkölää on ehdotettu myös. Pitääpä maksaa ESV:n hinauskortti. Onko tallin avaimia jossain? Muita lähdössä?

Kattelin vielä tarkemmin. Vaikuttais heikolta pohjoistuulelta. Pitäis olla yli tonnin pilvikeliä, ja nostot jatkuu pitkälle iltaan. Luultavasti hyvä matkalentopäivä. Kiikala olis siis hyvä valinta. Kärkölän baana on itä-länsi-suuntainen.
AVOID FLYING BELOW 2000

Pekka

Mun avaimet on mulla mukana.

Kimilla ja Villellä on toiset. Toivottavasti ei yhtä kaukana.

Ennusteet elää tosi paljon. Äsken meni Suomen pahin ukkonen väylää, joka ennusteen mukaan piti olla poutaa ja kahden sadealueen välissä.

Jarmo

OK. Ennuste tosiaan elää jatkuvasti. Aika nollatuulelta näyttää. Tsekataan aamulla ysiltä vielä tilanne ja päätetään Kimin kanssa silloin kohde. Luultavasti suuntana Kiikala.
AVOID FLYING BELOW 2000

Laakkonen

Voi olla että pääsen lähtemään ennen 12:a tai pitkällä iltapäivästä tai en ollenkaan. Ilmoituksia tulee heti kun selviää.

Laakkonen

Pääsen lähtemään ennen klo 12:a. Mulla ei ole kattotelineitä vieläkään, toivomuksena jos tallilla kävijät nakkaisivat targetin tai quattron kyytiin.

Pekka

Suosittelen Targetia. Quattron lattatasku pitää korjata.
Mulla on yksi ilmailuradio ja PMR, muut varmaan tallissa.

Jarmo

Arvotaan vielä kelin suhteen. ESV:n toiminta keskittyy Kiikalaan, mutta olosuhteet vaikuttais siltä, että sinne tarttis dollyn. Katsotaan lähteekö Kärkölään ketään.
AVOID FLYING BELOW 2000

Jarmo

Päätettiin jättää lopulta keikka väliin. ESV:n tyypit meni Kiikalaan, ja ennusteen mukaan siellä on tuuli 90 astetta sivusta ison osan päivää. Siinä on aika iso riski sille, että päivä palaa sivu- ja takatuulta ihmetellessä. Startit ja laskut olis varmasti ollu jännittäviä. Kärkölä olis ollu varmaan ihan OK.
AVOID FLYING BELOW 2000

Quick Reply

Name:
Verification:
Please leave this box empty:
Mikä on se millä autoa ohjataan. Viisi kirjainta, alkaa R:llä ja päättyy I:hin?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview