Pe 26.7, La, Su

Started by kim, 24.07.2013 09:08:48

Previous topic - Next topic

kim

Mulla päivystys lentämään kaikkina päivinä. Ennusteet lupaavia toistaiseksi ja säätyypinkin muututtava.

Kesää ei ole paljoa jäljellä joten nyt hereillä !

Kuka muu lähdössä ?

Kim .

Pekka

Tulossa Pe. Katsotaan kestääkö kädet toista päivää.

Pekka

Pe ennuste meni niim huonoksi, että täyt siirtää lauantaiksi

Jarmo

Mä herättelen vielä toivoa perjantailta. Tän viikon ennusteet on ollu järjestään ihan pielessä. Siitä oli Forecan Blogissakin juttua. Tällä hetkellä toi sade näyttäis niin paikalliselta, että ennuste voi hyvin muuttua vielä senkin suhteen.
AVOID FLYING BELOW 2000

Pekka

Hyvinkää varmaan olisi potentiaalisempi kuin Kiikala perjantaina.


Jarmo

Totta turiset. No joka tapauksessa pitää aamulla katella vielä ennusteet, tutkat, mittarit ja ehkä jopa ikkunasta ulos.
AVOID FLYING BELOW 2000

Laakkonen

Mullakin vapaita, lauantai varauksin onnistuu ja sunnuntai siten että ehtii takaisin junille tai lentää komea matkalento varuskuntaan.

Jarmo

Ei sitten tullut lähdettyä, ja jälkiviisaana sanoisin että oli hyvä päätös. Puoli viiden aikaan kentän päälle tuli ihan tyhjästä rankka sadekuuro. Vaikea sanoa mitkä olosuhteet on ollu kentällä ennen tuota, mutta jos olis ollu ilmassa, niin siinä olis tullu todella kiire alas.

Alla vielä toinen isompi alue, joka syntyy tyhjästä. Kuvat on otettu 17:10 ja 17:20.

Vaarallista keliä siis.
AVOID FLYING BELOW 2000

Laakkonen

Päivitys, sunnuntai varsin todennäköisesti kiinni, lauantai voi onnistua.

Pekka

Huominen keli näyttää aika vastaavalta kuin prin viikoon takainen parin tonnin superkeli.

Kymmeneltä tallilta lähtö.

Voidaan noukkia Mikko Kehä I risteyksestä.

Teemu M

Tulossa! Jos mukaan mahtuu, niin Kehä 1:sen risteyksessä mihin aikaan?

Laakkonen


Pekka

Mikko ja Teemu, ilmoitelkaa aamulla, jos tulette eri autolla. 4 tekee vähän tiukkaa.
Pitää hakea vanha sitikka parin kilsan päästä ja menee hieman ylimääräistä aikaa.

Muuten arvoitu poimimisaika @ Kehä I on 10:45 +- 10 min.

Laakkonen

Mennään mun autolla niin ainakin mahdutaan. Varmaan taas mun autoon pitää saada osa kamoista, joten kympiltä tallilla?

Pekka

Eiköhän kamat mahdu yhteenkin.
Quattro ei mahdu mukaan, vain Target.

Huomenna muuten tulossa suunnilleen yhtä hyvä keli.

Quick Reply

Name:
Verification:
Please leave this box empty:
Mikä on se millä autoa ohjataan. Viisi kirjainta, alkaa R:llä ja päättyy I:hin?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview