Pääsiäisen lennot

Started by kim, 27.03.2013 22:47:48

Previous topic - Next topic

masa

Minne meinasitte mennä huomenna? Termiikkiennuste näyttäis ihan ok keliä, mennäänkö nummelaan?

Pekka

ESV:llä on siellä hinauslinja.
Kannattaa littyä siihen kerhoon viimeistään kesäksi.

Mennään Riston kanssa aamusta Otaniemeen.
Iltapäivällä kerään kamat pois, ellei tule tai ilmoittaudu muita.

Laakkonen

Mä olen Otaniemessä valmiudessa, tosin pyörällä. Tästä on helppo hypätä Servinniemeen jos on tarve.

Pekka

Hieno toinenkin pääsiäispäivä.
8 matalaa ja 23 korkeaa hinausta. Matalat oli viimeiset.
Kim löysi nostojakin. Sääli että katto on matalalla.

Meinasi tosin päivä jäädä pahasti kesken.
Onneksi oli kolvi ja tinaa mukana, niin sain kelan solenoidin korjattua paikan päällä.

Ensi viikonloppuna mennään kauemmaksi niin päästään paremmin termiikkiin tai rinteeseen.

Arkisin on tämän ja ensi viikon valmius varsinkin iltaisin niin saadaan kurssilennot hoidettua loppuun.
Ehkä myös kurssin jälkeisiä.

Hinaajia ja pilotteja kaivataan arkisinkin mukaan, kun mun kroppa ei enää älyttömästi kestä hinausrodeota.
Toivottavasti lumitilanne mahdollistaa hinauskoulutuksen. Nyt on vielä liian pehmeää.

Jarmo

Otan ulkoilukamppeet loppuviikoksi duuniin mukaan, joten pääsen hinaamaan duunin jälkeen mikä päivä vaan. Viikonloppu on myös vapaana. Tuuli vaan näyttäis pyörähtävän just lauantaina päivällä, ja sunnuntaina tulee mömmöä taivaalta. Noh - ennusteet ehtii vielä muuttua.
AVOID FLYING BELOW 2000

Quick Reply

Name:
Verification:
Please leave this box empty:
Mikä on se millä autoa ohjataan. Viisi kirjainta, alkaa R:llä ja päättyy I:hin?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview