Kuka leikkis mun kanssa pääsiäisenä ?

Started by mika, 19.04.2011 21:08:23

Previous topic - Next topic

mika

Tällä hetkellä ei kiinnosta rosvo ja poliisi.

Vaan "mä sanon" leikki.
eli joku sanoo mitä tehdä ja mä tuun ja teen  ;)

leikki aikaa ois TO-TI

t mika


Pekka

Tietty. Pitää vaan järjestää leikkikehä jostain. Hiekkalaatikot on vähän kosteita vielä.

Ke sateet haittaa kenttien kuivumista. Nurmet on vielä kuitenkin hetken varmaan liian pehmeitä hinurille.

Koko pääsiäinen näyttää muuten aika kivalta ja kuivattavalta keliltä.

To ehkä käyn Hyvinkäälllä päivällä lentämässä ja tsekkaamassa tilanteen, kun käväisen Porvoossa ensin keikalla. Jos näyttää hyvältä, niin roudataan koulutuskamat sinne.

Mikko tarkisti tänään Nummelan.

Saattaa olla, että kannattaa mennä Vesikselle asti, mutta siellä oli vielä lumivalleja tänäänkin. Sulamisen jälkeen paikat on vähän aikaa pehmeänä.

Tuulen suunnat ratkaisee myös paljon. Onneksi myrskyt näyttää olevan ohi.

Kurssilennot on sitten vasta aika illasta termiikin vuoksi. N. 18:30-21 on varmaan aikavälit. Sitä ennen opettajat koittaa lentää itse.


Mikko

nummelassa oli räyskälän tapaan toivomus ettei ajettais vielä nurtsilla. Lunta on kasassa kentän vieressä jos siinä haluaa leikkiä, muuten on kenttä paljaana.

Tän päivän keikasta... Kaasari täynnä öljyä (kirosanoja) eli lisää rakennusarjaleikkiä luvassa

Jyrki A-K

#3
Ihan vain leikilläni ehdottelen Kiikalaa huomenna perjantai aamuna tai Kauhajoki lauantai aamusta tai sitten leikitään ihan jossain muualla.

ESV:n hinauskalusto on käytössä lauantaina alkaen 10:00 Kiikalassa... tuonne mahtuisi varmasti mukaan.

Jyrki A-K
Playtime never ends. The playgrounds just get bigger.

Jarmo

AVOID FLYING BELOW 2000

Pekka

Käydään varmaan tänään vielä Mikon kanssa tsekkaamassa Hyvinkää.

Pe vähän huono, la-ma onnistuu vaihtelevasti.

La ja su illat näyttää sopivilta koulutuskeleiltä.

Mikko

yrmeät pilvet ilmestyivät taivaalle ja estivät suunnitelman  ???

mul on huomenna illalla menoa ja pekalla saunavuoro niin taitaa huomisesta tulla meidän osalta moottoripäivä

la-su voisi panostaa sitten enemmän... jos olisi oikein sissi niin voisi leikkiä teltassa nukkumista

Pekka

Hiuomenna on tasan tyyntä ja hinailu menee hankalaksi.
Miten olisi Nummela- Kiikala välilasku - Nummela. Bensan pitäisi riittää hyvin (n. 90 km). Säästyisi ajoaikaa ja bensaa.

Mikko

Kuulostaa hyvältä pläniltä.

Löytyisköhän täältä vielä lähempää jotain nurtsia jota vois käyttää

Pekka

Torbacka yhtä kaukana. Katto liian matalalla lähempänä.

Mikko

Nummelassahan voidaan tehdä myös G-aluevaraus jos halutaan käydä korkeammalla

Pekka

#11
Oikeastaan pitää jättää tänään väliin koelennot, kun on liian vähän tuulta. Mikko muistaa mihin tuulta tarvitaan.

Huomenna ja sunnuntaina Hyvinkää tai Vesivehmaa oli varmaan sopivimmat. Jarmolla ja mulla olisi liidin siellä valmiina.
Varjoliitäjille voitasiin esittää ja koulutttaa kitkahinausta.

Vesiksellä vielä lumikasoja ja siis varmasti pehmeää. Rullaustie voisi olla käytössä. Kevyeen tuuleen tuo jarruvarjo varmaan saadaan tulemaan siististi lähelle hinuria. Varjoliitäjille voitaisiin käyttää leijaa, jonka kanssa ei ole ongelmia. Kokeneille riippuliitäjille leijan sokkasysteemi on mahdollinen uudella tavalla toteutettuna.
Taittopyörä ei mielestäni ole kovin turvallinen rullaustiellä.

Selvitän noita kenttäasioita tänään.

Päivällä voitaisiin opettaa uudet pilotit hinaamaan ja illalla koulutusta.

kim

NoNi ..

Jotenkin näin sovittu La kyydit Vesikselle:

Pekka, Minä, Jarmo , Helsingin varastolla 10:30. Pekka lähtee omalla autolla ja Jarmo mun kyydillä.

Mikko myöhemmin itsensä kanssa ja illalla ei takasin Helsinkiin.

mika

Kiva päivä ja kiitoksii kaikille, paljon sattumuksia erilaisia mutta itte pääsi eteenpäin monessa pikku jutskassa tahtoo lisää.
Huomenna uusi päivä ja haasteet, yhdessä pärjätään ja yhdessä selvitään tai no jotenkin sillai Kiitos mika

Quick Reply

Name:
Verification:
Please leave this box empty:
Mikä on se millä autoa ohjataan. Viisi kirjainta, alkaa R:llä ja päättyy I:hin?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview