Etelän liitäjät > Yleinen keskustelu

Kuka leikkis mun kanssa pääsiäisenä ?

(1/3) > >>

mika:
Tällä hetkellä ei kiinnosta rosvo ja poliisi.

Vaan "mä sanon" leikki.
 eli joku sanoo mitä tehdä ja mä tuun ja teen  ;)

leikki aikaa ois TO-TI

t mika

Pekka:
Tietty. Pitää vaan järjestää leikkikehä jostain. Hiekkalaatikot on vähän kosteita vielä.

Ke sateet haittaa kenttien kuivumista. Nurmet on vielä kuitenkin hetken varmaan liian pehmeitä hinurille.

Koko pääsiäinen näyttää muuten aika kivalta ja kuivattavalta keliltä.

To ehkä käyn Hyvinkäälllä päivällä lentämässä ja tsekkaamassa tilanteen, kun käväisen Porvoossa ensin keikalla. Jos näyttää hyvältä, niin roudataan koulutuskamat sinne.

Mikko tarkisti tänään Nummelan.

Saattaa olla, että kannattaa mennä Vesikselle asti, mutta siellä oli vielä lumivalleja tänäänkin. Sulamisen jälkeen paikat on vähän aikaa pehmeänä.

Tuulen suunnat ratkaisee myös paljon. Onneksi myrskyt näyttää olevan ohi.

Kurssilennot on sitten vasta aika illasta termiikin vuoksi. N. 18:30-21 on varmaan aikavälit. Sitä ennen opettajat koittaa lentää itse.

Mikko:
nummelassa oli räyskälän tapaan toivomus ettei ajettais vielä nurtsilla. Lunta on kasassa kentän vieressä jos siinä haluaa leikkiä, muuten on kenttä paljaana.

Tän päivän keikasta... Kaasari täynnä öljyä (kirosanoja) eli lisää rakennusarjaleikkiä luvassa

Jyrki A-K:
Ihan vain leikilläni ehdottelen Kiikalaa huomenna perjantai aamuna tai Kauhajoki lauantai aamusta tai sitten leikitään ihan jossain muualla.

ESV:n hinauskalusto on käytössä lauantaina alkaen 10:00 Kiikalassa... tuonne mahtuisi varmasti mukaan.

Jyrki A-K

Jarmo:
Moro! Oon La ja Su kanssa vapaalla jalalla.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Reply

Go to full version