Post reply

Attachments: (Clear attachments)
Restrictions: 4 per post (4 remaining), maximum total size 1,000 KB, maximum individual size 350 KB
Uncheck the attachments you no longer want attached
Click or drag files here to attach them.
Other options
Verification:
Please leave this box empty:
Mikä on se millä autoa ohjataan. Viisi kirjainta, alkaa R:llä ja päättyy I:hin?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview

Topic summary

Posted by Pekka
 - 22.02.2014 16:25:25
Tai sitten ei.
Reipas loppusade kasteli pinnan.
Onneksi Marko kävi tarkistamassa, niin ei tarvinnut kuskata koko kalustoa.
Posted by Pekka
 - 22.02.2014 15:00:24
Lähdetään kohta hinaamaan matalia. Tai ainakin tarkistamaan olosuhteet.
Kela jää talliin, joten ei tehdä korkeita hinauksia.
Posted by Laakkonen
 - 22.02.2014 11:48:12
Ei voikaan tänään. Tuli yllättäviä muita juttuja.
Posted by Pekka
 - 22.02.2014 10:31:47
Sade välillä ohi, mutta lisää tulossa lännestä.
Siirretään starttia nyt tunti 12 ettei liitimet kastu ja kuraannu pahasti.
Nyt on  onneksi pidempään valoisaa.
Posted by Laakkonen
 - 21.02.2014 22:43:05
Ainakin iltapäivän osalta messissä. Epäselvää mihin aikaan pääsee lähtemään, se selviää huomenna.
Posted by Pekka
 - 21.02.2014 21:07:38
Näyttäisi siltä, että Lauantaina iltapäivällä sade väistyy, eli näillä näkymin Nummela ja tallilta lähtö klo 11.

Ilmoitelkaa mitä kamoja tarviitte.
Posted by Pekka
 - 21.02.2014 11:29:23
Ehkä tuo lauantain sade menee ohi iltapäivän aikana niin ehdittäisiin ainakin kouluttamaan.

Sunnuntain tuuliennuste on tällä hetkellä vähän liikaa ainakin koulutukseen.
Posted by Pekka
 - 20.02.2014 11:17:34
Eiköhän yritetä lentää molempina päivinä ja ajetaan vihdoin hinauskela sisään.
Kotikentällä on turhan tuulista ja jäätilanne epävärma.
Nummela tai Loppi siksi luultavimmat lentopaikat.
Nummelaan voisi osua rinnetuulikin.

Sunnuntaina joutuu kovan tuulen takia ehkä ajamaan kauemmas.
Toisaalta Vääksyssä olisi tyrkyllä kunnon rinnetuulikeli.