Post reply

Attachments: (Clear attachments)
Restrictions: 4 per post (4 remaining), maximum total size 1,000 KB, maximum individual size 350 KB
Uncheck the attachments you no longer want attached
Click or drag files here to attach them.
Other options
Verification:
Please leave this box empty:
Mikä on se millä autoa ohjataan. Viisi kirjainta, alkaa R:llä ja päättyy I:hin?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview

Topic summary

Posted by kim
 - 28.03.2011 00:05:26
Vähän liian väkisin piti Soukka tänään testata. Minä itse koe-kaniinina.

Pyörteisin ilma ikinä mitä olen kokenut pinnassa vaikka kovasti yritettiin kävellä jäällä puhtaan tuulen alueelle. Millään ei meinannut siipi lentää maakäsittelyssä, kun koko ajan kampesi ja hyökkäsi !

Tulos oli hyvin lyhyt mutta elämysrikas lento (naru katki). Kaikki ehjää, mutta jonkinlainen moraalinen morkkis.


Tarinan opetus ei ole uusi; Eli se että vaikka vaivaa ja paljon hikeä on nähnyt sen eteen että koitta startin hetki, saattaa olla että on tyytyväisempi itseensä jos sanoo "ei kiitos" epäilyksen hetkellä.   ..Vanha mutta uusiutuva juttu :) .
Posted by Mikko
 - 27.03.2011 13:51:50
Lähetään just, Soukassa yhdeltä. Saa nähä tuuleeko liikaa.
Posted by Mikko
 - 27.03.2011 00:13:36
Jeah, käytiin tänään Kimin kanssa Vitträskissä salaurheilemassa. Potentiaalinen mesta ja jäätä ainakin 40cm. Ei jaksettu kairata läpi asti. Kova luoteistuuli, mutta kuitenkin suhteellisen tasainen. Pitäisi länsituulella päästä testaamaan museon pohjoispuolella oleva kalliomaalaus.

Kitkalla hinatessa toimi hyvin kun ruuvasi alkuun 50kg, jätti narua n. 50-100 metriä pilotin ja hinurin väliin ja ennen starttia käveli taaksepäin narun kireäksi.

Jarmo kuulemma tulossa huomenna
Posted by kim
 - 26.03.2011 23:16:54
Mikko ja minä kytiksellä. Kasavuori pitäisi testata. Tuulta saatta olla reippaasti tai sit just sopivasti.

Muita kinnostuneita ?