Modify message

Attachments: (Clear attachments)
Restrictions: 4 per post (4 remaining), maximum total size 1,000 KB, maximum individual size 350 KB
Uncheck the attachments you no longer want attached
Click or drag files here to attach them.
Other options
Verification:
Please leave this box empty:
Mikä on se millä autoa ohjataan. Viisi kirjainta, alkaa R:llä ja päättyy I:hin?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview

Topic summary

Posted by Pekka
 - 24.05.2014 10:55:59
Koitan tänään korjata riippuliitoauton niin puuha voi pyöriä ilman muakin.

Huomenna kaipaisin yhden pilotin mukaan, lentämäänkin, jotta voin säätää tarkistaa hinauspaineet niin saadaan täydet 110 kg ulos.
Pitkä baana on hommaan paras paikka.
Posted by Pekka
 - 24.05.2014 09:57:01
Tänään tuuli on kyllä turhan rajua. Nummela on rinteen päällä ja siksi metri/s lisää ennusteen päälle.
Itse jätän väliin lennot.
Huominen olisi parempi. Ja illalla olisi koulutuskeli sopivasti jatkeeksi.
Posted by Pekka
 - 23.05.2014 23:34:23
Ajoitus on vapaa. Illalla tuuli kai kääntyy kaakkoon, joka ei sovi koulutukseen.
Onko muita tulossa? Voisin itsekin käväistä ilmassa, mutten lähde matkaan.
Tuolla tuulella pitäisi yltää lähemmäs kilometrin korkeuteen jo hinauksessa.
Hyvinkäällä olisi parempi termiikki, mutta kovempi tuuli.
Tai pinnassa yhtä kova varmaan mutta ehkä rauhallisempi ainakin ylempänä.
Kitkalla tuuli ei juuri paisko hinauksessa. Huomaat eron.
Posted by Ville
 - 23.05.2014 22:18:01
Nummela kiinnostaa! Voi olla, et tolla tuulella pääsis jatkamaan g46f:lla ilman suuria korjauksia. Kuudelta pitäisi olla jo kaupungilla, mutta jos ootte menossa jo heti puolenpäivän aikoihin, niin mielellään liityn seuraan.  Kim, löysin lattakaavion.

Ville
Posted by Pekka
 - 23.05.2014 13:24:31
Turhan tuuliselta näyttää vielä iltapäivät, mutta voi olla ihan hyvää treenikeliä.

Huomenna voisi iltapäivällä suunnata Nummelaan tai Hyvinkäälle iltakeleihin.