Edelliseen liittyen toinen tapaus jostain kauempaa..
Naruissa olevien lenkkien solmuista jäävät päät kannattaa hapsuttaa ja/tai teipata, jotteivät jää kiinni mihinkään.
Kerran meni naru poikki, ja narun pää jäi irrotuksessa pelastusvarjon KAHVAAN kiinni... nauru kaukana jos varjo aukeaa 30m korkeudesta.
Tarttumisriski voi olla myös naruja irrottaessa etenkin maassa, voivat takertua/kietoutua tavalla tai toisella esim. dolllyyn, alaputkeen, varkkariin tai muihin releisiin kiinni jos asiaa ei huomioi. En tiedä onko koskaan tapahtunut, muilla näkemystä tästä?
Naruissa olevien lenkkien solmuista jäävät päät kannattaa hapsuttaa ja/tai teipata, jotteivät jää kiinni mihinkään.
Kerran meni naru poikki, ja narun pää jäi irrotuksessa pelastusvarjon KAHVAAN kiinni... nauru kaukana jos varjo aukeaa 30m korkeudesta.
Tarttumisriski voi olla myös naruja irrottaessa etenkin maassa, voivat takertua/kietoutua tavalla tai toisella esim. dolllyyn, alaputkeen, varkkariin tai muihin releisiin kiinni jos asiaa ei huomioi. En tiedä onko koskaan tapahtunut, muilla näkemystä tästä?