Post reply

Attachments: (Clear attachments)
Restrictions: 4 per post (4 remaining), maximum total size 1,000 KB, maximum individual size 350 KB
Uncheck the attachments you no longer want attached
Click or drag files here to attach them.
Other options
Verification:
Please leave this box empty:
Mikä on se millä autoa ohjataan. Viisi kirjainta, alkaa R:llä ja päättyy I:hin?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview

Topic summary

Posted by Pekka
 - 06.03.2013 23:49:57
Huomenna ei kyllä onnistu, on liian kovat olosuhteet.
Pe näyttää hiukan paremmalta.

No, on syytä pitääkin kaluston järjestely- ja huoltopäivä tallilla.
Posted by Pekka
 - 03.03.2013 14:10:37
Tänää ei oikein onnistu.

Liikaa tuulta ja 10 cm uutta lunta, joten menee vaikeaksi.
Pitkä sää näyttää kyllä hyvältä. Lumi tiivistyy ti-ke ja sitten taas hyviä pakkasia.
Kausi menee varmaan hyvin huhtikuulle noilla eväillä.

To on tarkoitus yrittää seuraavan kerran ainakin loppupäivästä.

Eilen saatii ihan hyvin alkuun koululentoja, kun tuuli oli sopivan tasaista.
Jääkin kohtuulinen, välillä hankikanto ja siten veto vaihteli.
Pohja on kuitenkin hyvä ja varmaan paranee vielä.
Posted by Pekka
 - 02.03.2013 00:52:21
Klo 10-11 voi kysyä koordinaatit.
Teemun kanssa treenataan huomenna ja mukaan sopii.
Ei viitsitä mennä Soukkaan asti.
Posted by Pekka
 - 28.02.2013 23:11:19
Tulee aika kylmä la ja su tuulen vuoksi. Su tuuli ehkä liikaa iltapäivälläkin.
Mutta koulutusta kannattaa yrittää, kun jääkausi on lyhyt. Aurinko ehkä auttaa vähän.
Ei sittenkään tarvi aloittaa kovin aikaisin, kun koko päivää ei varmaan kukaan tarkene olla jäällä.

Lentopaikat pitää ehkä valita vasta aamulla, kun matalapaine vilahtaa läheltä ohi ja tuuli kääntyilee ja vaihtelee rutkasti.
Ehkä ei mennä Soukkaan asti.

Posted by Pekka
 - 27.02.2013 15:20:37
Kävin jäällä tarkistamassa tilanteen. Ihan hyvä.
Tekemäni syvät urat on täysin jäässä ja niiden vierelläkin sai pomppia ihan täysillä.

Perjantaina näyttäisi (vielä) tuulevan liikaa.
Lauantai näyttä vähän kylmältä ja tuuli vaihtelee. Mutta ainakin jään pitäisi vaan parantua.
Mutta kannattaa aloittaa aikaisin ja käyttää koko päivä. Varastolla yhdeksältä.
Sunnuntaina ehkä liikaa tuulta. Ehkä sisämaassa sopivampaa.
Tämä aika on aina ollut vähän turhan tuulinen.

Eikähän lennot saada käytiin tällä kertaa.
Näillä ennusteilla kannattaa aloittaa Soukasta.
Laajalahdella on varmaan liian ahdasta matalalentokoulutukseen.
Korkeissa on helpompi väistellä.

Pilotitkin mahtuu tietty mukaan. Kertokaa etukäteen, mitä kerhon kamoja tarvitaan mukaan.
Saattaa joku liidinkin mahtua katolle.

Ilmoittelen, jos tilanne (keli) muuttuu.
Tarkistan vielä hinurin kelan kunnon.

Jatkossa voidaan lentää arkenakin, ellei mulle tule työesteitä.