Viikonloppu 19-20.3

Started by Pekka, 16.03.2016 14:27:20

Previous topic - Next topic

Pekka

Lauantai näyttää taas hyvältä Lahden keliltä.

Sunnuntai varmaa muuttuu vielä, mutta tuskin peräkkäisinä päivinä Lahteen.
Jos paistaa täysillä voi etsiä Hiidenvedeltä tai Lopelta termiikkiä. Kylmä ilmamassa pitäisi olla aika hyvä jos tuulee vaan kevyesti.

Jarmo

Lauantai vaikuttaa tosi buenolta. Oon ehdottomasti messissä, jos tää flunssa ei vaan tästä pahene.
AVOID FLYING BELOW 2000

Jere


Pekka

Lauantaina Lahti toimii vielä vaikka tuuli aika lailla luoteesta.

Myös Porlammi olisi hyvä jollei parempikin, mutta en tiedä onko jää hyvä hinata.
Rinnestartti ei oikein houkuttele siellä.
Atoksella voisi pysyä Nummelassa, mutta muilla iso riski kun rinne on aika kaukana rannasta.

Näillä eväillä Lahti ja lauantai on varma valinta.
Sunnuntai ehtii vielä muuttua.

Jarmo

Jos ei tapahdu ihmeparanemista, niin multa jää lauantai väliin. On aika puolikuntonen olo. Voi kyllä tulla aika eeppinen lentopäivä, jos ilma on yhtä hieno kun tänään. Noh - Pääsiäinen on vapaana, että jos sillon on kelejä, niin sitten ainakin.
AVOID FLYING BELOW 2000

Ville

Moi,

Olen mukana kanssa jos vaan saan liitimen kulujetuksen jotenkin ratkaistua. Sunnuntai näyttäisi termiikin puolesta paremmalta.

-Ville

Pekka

Sunnuntaina voisi toisiaan kokeilla Hiidenvettä tai Loppijärveä.

Kitkalla pääsee tarvittaessa tarpeeksi korkealle että pääsee kunnon nostoon kiinni.
Tuuli vaan uhkaa hajottaa ne.
Tallilta saadaan liidin mukaan, jos se on siellä.


Ville

jep, Hiidenvesi kiinnostaisi, liidin on mökillä siinä vieressä. Kyllä mä sen sinne jotenkin siirrän.

-Ville

Pekka

Huomenna jos olisi 11 aikaan tallilla ja lähtö siis puoli 12, niin yhdeltä olisi Lahdessa ja kahdelta kellumassa.



Jarmo

PItäkäähän hauskaa Lahdessa! Sää näyttää ihan upeelta. Mä lepäilen vielä tänään, mutta oon huomenna mukana menossa, jos teillä on vielä voimia lähteä Nummelan suuntaan.
AVOID FLYING BELOW 2000

Pekka

Tänään ihan hyvä rinnelentokeli.
Jere MIkko ja mä saatiin hyvät kellunnat.
Minjakin näykki rinnenostoja kun keli oli jo vähän ohi.
Alussa oli aika kylmä kovan tuulen takia.
Jarruleija toimi hyvin tosin on turhan iso noin kovaan tuuleen.

Mun, Jeren ja MIkon kamat on valmiiksi kyydissä.
Voisin tulla tallille 10:30 niin Jarmo saa liitimen ulos.
Yli tonnin keliä tyrkyllä.

Jere

Joo hyvä päivä oli. Rinne toimi aluksi päivällä parhaiten mutta sormien jäätyminen haittasi vähän rinteessä pysymistä. Kolme 300-400m korkeaa hinausta ja lentojen pituudet 19min, 15min ja 8min eli tuuli heikkeni tasasesti iltaa kohden mutta 42min tiimaa tältäpäivältä:)

Jarmo

Hyvä homma! Mahtuuko mun siipi jonkun auton katolle? Emäntä tarttee meidän biiliä huomenna :/
AVOID FLYING BELOW 2000

Ville


Quick Reply

Name:
Verification:
Please leave this box empty:
Mikä on se millä autoa ohjataan. Viisi kirjainta, alkaa R:llä ja päättyy I:hin?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview