Talvikauden aloitus, pelastusvarjot

Started by Pekka, 21.01.2016 14:58:39

Previous topic - Next topic

Pekka

Jäät on kunnossa. Tarvii vaan vähän lämmetä että tarkenee.
20-30 cm jäät riittää vaikka autolla ajaa. Teräsjää tuskin paksunee enää, mutta kohvaa varmaan kertyy hyvin lisää.
-5  kylmemmässä ei viitsi ainakaan rinteessä kauaa lentää. Ensi viikko näyttää jo sopivalta.

Pelastusvarjoja olisi nyt hyvä aika pakata. Haen kerhon valjaat tallista huomenna.

Esim. ensi ke 27.1 voisi olla sopiva pakata mun luona saunan eli 19 jälkeen. Saunaan pääsee myös (17:50).

Muulloinkin voi sopia tulla pakkaamaan.

Seuraavana viikonloppuna toivottavasti tulisi sopivaa tuulta johonkin rinnelentopaikkaan.
Munkka olisi esim. kiva korkata kunnolla.
Vääksyynkin asti voisi yrittää kun päivä on jo vähän pidentynyt.

Laakkonen

Mä pääsen koevalvonnan loputtua. Ehkä 1930 maissa paikalla, jos ei mene tiukasti lisäajalle.

Pekka

Ok. Pakataan sulle siten oma varjo.

Onko muita tulossa saunaan tai pakkaamaan?

Jere

En luultavasti ehdi. Ilmottelen jos olen tulossa.
Saa nähdä onko viikonlopulle tulossa lentokeliä. Lämpötila varmasti ei tuota enää ongelmia jos ei tuuli tai vesisade ole kiusana

kim


Mikko

ou jea, mossen pelari pakattu ;D tuun saunaan jos ehdin. Oisko kellään ultraäänipesuria?

Jarmo

Yritän ehtiä kanssa saunaan. Valjaat jää kyllä kotiin.
AVOID FLYING BELOW 2000

Pekka

Ultraäänipesuri löytyy.
17:50 olisi hyvä päästä saunaan, ettei aika lopu kesken.
Soitelkaa, jos ei siihen ehdi, niin päästän saunan portaasta (A) suoraan sisään.

Mikko

Laajalahdella rannat vähän sulina :< kalastajatorpan läheltä pääsi jostain kohdista arvalla hyppelemään eteenpäin, samoin otarannasta laituria pitkin. piti luikkia takasin kun keskemällä alkoi pinta ratista.

Jarmo

Kävin tsekkaamassa tilannetta Karhusaaren edustalla, ja vähän liikaa näkyi avovettä mun makuun. Jos tässä ei tule kunnon pakkaskautta, niin Laajalahden peli taitaa olla pelattu tältä kaudelta. Harmin paikka. Olis ollu kiva käydä kellumassa Munkan rinteessä. Vesijärvellä jäiden pitäis olla ihan hyvässä kunnossa. Pidetään ennusteita silmällä.
AVOID FLYING BELOW 2000

Pekka

Kylmä viikko tulossa. Saa nähdä saadaanko Laajalahti hinauskuntoon.
Käyn ensi viikolla kairan kanssa tarkastamassa.
Päivä pitenee ja arkenakin ehtii.

Muualla varmaan ainakin Pääsiäiseen asti kelpo jäätä. Kunhan ei mene loskaksi pinta.

Quick Reply

Name:
Verification:
Please leave this box empty:
Mikä on se millä autoa ohjataan. Viisi kirjainta, alkaa R:llä ja päättyy I:hin?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview