Viikko 34

Started by Pekka, 17.08.2015 07:48:27

Previous topic - Next topic

Pekka

Onko viikolla lentämään lähtijöitä?
Mulle sopii parhaiten keskiviikosta alkaen.
Voi viedä aikaisemmin kamoja valmiiksi kentälle, niin töistä ehtii paremmin.

Lähinnä Hyvinkää ja Nummela sopivimmat, jos ei ole koko päivää käytössä.

Aika tyyntä on, mutta Dolly on nyt käytössä niin hinaukset lähtee varmasti ja odotuksetta.
Koko kentän pituus saadaan myös paremmin käyttöön.

Laakkonen


Jere

Viikolla on ehkä mahdollista lähteä töistä tiistaina ja perjantaina 14 aikoihin ja keskiviikkona ja torstaina ehkä jo 12 pintaan. Vkl käy luultavasti molemmat päivät.

Jere

Näyttää niin tyyneltä että voisi päästä syntymään sitä paljon puhuttua iltakeliäkin? Ja dollyn kanssa tyyneen starttaaminen ei liene mikään ongelma.

Pekka

Nummela varmaan olisi siihen paras kun on harjun päällä ja järvikin vieressä.
Tuuli usein kääntyy pitkälle baanalle kun sen jatkeelta lähtee laajemmat nostot.

Huomenna on tosin itäinen virtaus, joten voi joutua käyttämään lyhyttä baanaa.
Tosin kylän päälle saa korkeutta 250-300 m kun se on alempana. Itätuuli on vielä testaamatta.

Miten Mikko L tai muut pääsisi ke/to.
En varmaan molempina lähde kun pitää säästellä kroppaa viikonlopuksi.

Vielä olisi kiva jos tulisi koulutuskeliä illaksi eli sopivaa tuulta. To ehkä tulee.

Viikonloppuna voisi mennä Kiikalaan molemmiksi päiviksi, jos tuuli vaan sopii.
Voisi yöpyä Karjalohjan mökillä, jos siellä on tilaa. Ainakin siivet voisi jättää kentälle yöksi.


Laakkonen

To tulee hyvin kyseeseen iltapäivästä.

Jere

Viime kesänä lennettiin koulutuslentoja useampanakin kertana itä tuulella ja kerran kim pääsi itätuulella targetilla lyhyseltä baanalta johonkin 400m korkoihin ja jonkinlaiseen iltakeliin.

Jarmo

Lauantai on kiinni, mutta sunnuntaina onnistuu. Perjantai iltapäivä vois olla myös mahdollinen.
AVOID FLYING BELOW 2000

Pekka

Otetaan torstai niin saadaan joukkue kasaan.
Myös tuuliennuste on selkeämpi.
Mä voisin mennä ajoissa paikalle Nummelaan ellei joku tarvi kyytiä myöhemmin.

Jere

Yritän 12 jälkeen päästä lähtemään töistä

Laakkonen

Mä pystyn lähtemään töistä klo 15 huomenna. Voin myös kuljettaa, jos tarpeen.

Jarmo

AVOID FLYING BELOW 2000

Pekka

Keli ok.
Hyvinkää vai Nummela?
Hyvinkäältä voisi päästä paremmin nostoon ja matkaan, mutta Nummelassa ehkä selkeämpi iltakeli harjun muodon vuoksi.
Hyvinkäällä kai varmemmin purjekonevaraukset päällä.
Mikolla varmaan sama matka molempiin.

Mä koitan lähteä 10 aikoihin ja voin ottaa ainakin 3 liidintä.

Ehkä paikka kannatta päättää vasta aamulla.

Jere

Periaatteessa molemmat kentät käy. Minulla kaikki muut kamat autossa paitsi liidin tallilla. Jos pekka menee jo aamulla ja ottaa minun liitimen mukaan ni pääsen vähän nopeammin hinaamaan pekan ilmaan kun ei tarvitse käydä tallin kautta. Ei toki ole ongelma tuoda itse liidintä kunhan saan avaimet. Kuinkahan hyvinkäällä pörrää gyroja ja moottorikoneita viikolla..

Mikko

Mä voisin tulla huomenna Nummelaan jos meette sinne. Olis samalla Kimille (tai tallille vietäväksi) yksi sivuputki mukana ;)

Quick Reply

Name:
Verification:
Please leave this box empty:
Mikä on se millä autoa ohjataan. Viisi kirjainta, alkaa R:llä ja päättyy I:hin?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview