pe? la, su 23...25.8.

Started by kim, 22.08.2013 15:51:56

Previous topic - Next topic

kim

Ketkä kehissä ?

Mulla pe menee tod.näk. palaverissä, ainakin aamupäivä.

La ja su ok. Vielä voisi matkalentoja yrittää.

Kim .

Jarmo

AVOID FLYING BELOW 2000


Laakkonen


halliharri

La sopii mulle. Pitäis koittaa tota omaa siipeä.

Jarmo

Ollaan Kimin kanssa kymmenen aikaan varastolla. Suuntana luultavasti Kiikala. ESV:llä näyttäis olevan reippaasti toimintaa sekä siellä että Hyvinkäällä.
AVOID FLYING BELOW 2000

Teemu M

Suunnitelmat muuttuu: nyt vaikuttaa siltä, etten tule sunnuntaina.

Jarmo

Hyvinkäällä lennettiin. Mä kävin pyörähtämässä Ridasjärven vieressä, ja Kim lenteli pidempäänkin paikallislentoa. Illalla saatiin Harrikin ilmaan uuden siiven kanssa. Huomenna uudestaan. Suuntana taas Hyvinkää tai Kiikala.
AVOID FLYING BELOW 2000

Jarmo

Tuuli näyttäis sopivan paremmin Kiikalaan, joten suunnataan sinne.
AVOID FLYING BELOW 2000

kim

#9
Debriefing omalta osalta.

La Hyvinkäälle. Vähän jännää kun lentänyt siellä vain kerran aikaisemmin ja liikennettä jonkin verran. Sillä edellisellä kerralla pääsin ekalla ylös ja matkalennolle. Aamupäivä meni turatessa kaikkea muuta joten eka hinaus vasta klo 16. Taas toimi! Sekä purjelentokoneet että muut liitäjät pyörivät kentän välittömässä läheisyydessä missä lähimaaston ainuat satunnaiset pilventuhnut elivät lyhyen elämän. Hyvinkää sightseeinkiä kesti puolitoista tuntia.

Todella upeeta ja uusi juttu lentää kauan kaupungin päällä noin 800 metrissä. Keli oli hyvää "treenikeliä" ja muitakin wind -dummejä merkkaamassa nostoja.

Hyvinkään liikennne on aika fiksusti jäjestetty niin että liitäjät turaa kaupungin puolta, siis rataa 04 oikeaa puolta. Toiselle puolelle ei kannata mennä jollei ole järkevästi korkoja koska muu liikenne ajaa laskukierrokset siellä. Hinauslinjaa kannattaa kunnioittaa ja pitää silmällä koska purjelentokoneet kiskotaan taivaalle vinttaamalla samaa linjaa kuin liitimet. Sit myös korkeusrajoitukset vaatii pänttäämistä jotta sisäistää kunka korkealle ja just missä saa olla!

Ai niin joo ja... Sellainen Whatda F... hetki tuli kun olin hinaamassa tandemia. Ilmasta roikkui vasemalla auton ohi purjekoneiden vintturinaru, mutta sillai vissiin tuplana ja jotain, ja ihan kuin vain leijailisi ilmassa. Hidastin kun en voinut tietää että meneekö pahasti ristiin meidän narun kanssa. Ymmärtääksen heidän naru oli katki ja sillä hetkellä purkkari hinasi sitä vielä perässään :)  .

Su Kiikala oli sit taas vähän tätä ;)  .  Pitkät jonot, mutta onneksi kaksi hinausautoa. Sinistä oli ja sellaista haistapaska nostoa. Suuresta otannasta heroin lento taisi olla sellaista paikaallaan killumista tunnin verran kentän eteläpäädyssä tonniin saakka. Ei sillai etteikö suorituksena hyvä, mutta keli ei hirveästi vapausasteita suonut mielikuvitukselle.

Kim .

Quick Reply

Name:
Verification:
Please leave this box empty:
Mikä on se millä autoa ohjataan. Viisi kirjainta, alkaa R:llä ja päättyy I:hin?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview