Viikonloppu 2.-4.8

Started by Jarmo, 31.07.2013 10:47:01

Previous topic - Next topic

Jarmo

Avataanpa uusi ketju. Foreca tuossa twiittaili, että "Korkeapainesäätä ja hellettä tulossa viikonlopuksi."
Kim ja Pekka olis pääsemässä pe & su, mulla taas la & su vapaana. Muita?
AVOID FLYING BELOW 2000

halliharri


kim

Mulla myös la mahdollinen, mutta lyhyenä versiona ja Tammisaareen jatkaen.

Laakkonen


Pekka

Aika kova tuuli ja kosteaa.
Illaksi olisi hyvää treenikeliä Kiikalaan ja siihen ehtisi ajoissa iltapäivällä lähtien.
Mulle vaan ei oikein sovi iltalennot huomenna. Täytyy joskus järjestellä kotona asioita.

Teemu M

Joko la tai su kiinnostaisi. Toisen jätän suosiolla taas lepopäiväksi.

Jarmo

Nyt sekä la että su näyttää hyvältä. Lauantai vaikuttaa aika selvältä peliltä - heikkoa pohjoistuulta. Sunnuntain ennuste muuttunee vielä tuosta.
AVOID FLYING BELOW 2000

Jarmo

Ollaan Teemun kanssa lähdössä lauantaina. Sunnuntai näyttäisi menevän aikaisemmin tukkoon. Tuleeko muita mukaan?
AVOID FLYING BELOW 2000

kim


Jarmo

Tänään myös menossa Jarmo, Kim ja Pekka. Suuntana Kiikala.
AVOID FLYING BELOW 2000

Pekka

Tänään paksu yläpilvi sammutti kuivatermiikkikelin n. 16 aikaan sopivasti.
Pari tuntia ehti kerätä tiimaa, max 1500 m MSL.
Pilvet oli kauempana ehkä 1700. Mutta ei viitsinyt kokeilla, kun olisi tullut helposti matkalento ja peltolasku.
Aika helppo oli päästä nostoon ja pysyä korkealla, kun ewi ottanut riskejä. Toisaalta oli aika hajanaista ja terävää nostoa ytimien ulkopuolella.
Kun kelin sammuminen oli selviö etukäteen, jäi lähtemättä reitille.
Pari kertaa tuli haettua matalampaa vauhtia, kun kokeilin lähteä kauemmas mutta osui vaan laskevia. Olisi kyllä ollut mahdollista riskiä lisäämällä. Mutta mua pelottaa matalalla.Kim haahuili välillä paljon kauempana.
Kaikki kolme saatiin kerrankin yhtaikaa taivaalle pidemmäksi aikaa

Quick Reply

Name:
Verification:
Please leave this box empty:
Mikä on se millä autoa ohjataan. Viisi kirjainta, alkaa R:llä ja päättyy I:hin?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview