Post reply

Name:
Subject:
Message icon:

Attach:
(Clear Attachment)
(more attachments)
Restrictions: 4 per post, maximum total size 1000KB, maximum individual size 350KB
Verification:
Mikä on se millä autoa ohjataan. Viisi kirjainta, alkaa R:llä ja päättyy I:hin?:

shortcuts: hit alt+s to submit/post or alt+p to preview


Topic Summary

Posted by: Pekka
« on: 28.03.2011 23:04:42 »

Näyttäisi täsmäävän mun painon kanssa.

Kuin on lentänyt 13.7 ja 14.2 (sama runko) malleilla, niin arvasin jo aiemmin, että tuo olisi just sopiva.
14.2 oli myös sellainen, että pystyi lentämään tosi hiljaa.

Kärkiväliä enemmän ja kangasta vähemmän, liuku paranee pakosti.

Taitaa olla mun vanha 13.7 olla kesän lopulla kaupan ellei ennenkin. Testilennot onnistuu Vesiksellä kesällä.

Se 13.2 on kai aika vastaava kuin tuo vähän kevyemmälle.
Posted by: Jarmo
« on: 28.03.2011 22:38:57 »

Täällä on lisää kuvia ja juttua siiven lento-ominaisuuksista. Tuo rupeaa muistuttamaan ulkomuodoltaan jo *köh* kiinteäsiipistä ;)
Posted by: Jarmo
« on: 07.02.2011 23:53:45 »

Aeros on julkaissut uuden mallin Combat-sarjan siivestä. Combat 13.5 GT:ssä on vakiona korkeusvakaaja, ja sen sivusuhteeksi on saatu huima 8.5. (WW T2 7.3-7.4, Icaro Laminar 7.3-7.9, Moyes Litespeed RS 7.7) Valmistajan mukaan liidin liukuu todella hyvin, ja vakaajan ansiosta sprogeja on saatu laskettua matalammalle kuin aikaisemmin. Myös ripustuspistettä voi siirtää lennon aikana. Vaikuttaa aika mielenkiintoiselta paketilta. Jos tuo ei ole ihan rekka kääntää, niin voisi olla aika kova siipi! :)