Post reply

The message has the following error or errors that must be corrected before continuing:
Warning - while you were reading a new reply has been posted. You may wish to review your post.
Attachments: (Clear attachments)
Restrictions: 4 per post (4 remaining), maximum total size 1,000 KB, maximum individual size 350 KB
Uncheck the attachments you no longer want attached
Click or drag files here to attach them.
Other options
Verification:
Please leave this box empty:
Mikä on se millä autoa ohjataan. Viisi kirjainta, alkaa R:llä ja päättyy I:hin?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview

Topic summary

Posted by Tubetimo
 - 27.09.2018 19:31:34
Huuhan rinne lauantaina 22.9 ei pitänyt räpsähtää millään pelillä. Etelätuulen kääntyminen lounaiseksi jäi kuitenkin huomaamatta. Pirullinen tunne laskea Saimaaseen,kun valjaita ei ehtinyt avata, niin mahalaskuksihan se meni.Onneksi vettä vain puoliväliin sivuputkia. Valjaskoukku irti ja pois.
     - Vastaisuudessa jääkauden ulkopuolella lennellessä saatan aukasta ketjun jo ylempänä.
Posted by Tubetimo
 - 22.06.2018 12:08:08
Jep. Näin keväällä laskun famara rantakivikkoon riipparilla. Hyvä lasku, mutta  laineet teki sitten leijasta ihan soiron. Sveitsiläispilotti pääsi irti omineen, yhdessä haalattiin rauniot kuivemmalle. Varovaisuudesta huolimatta join siinä vaiheessa kännykän kanssa suolavettä.
Posted by Jarmo
 - 16.04.2018 21:30:56
Varjoliito.netissä tuli vastaan uutinen onnettomuudesta ulkomailla. Siinä oltiin laskeuduttu rantaveteen ja yritetty pelastaa kalusto laskun jälkeen. Lopputulos - useita hukkuneita. Ehkä hyvä muistuttaa vielä näin kauden alussa että mikä tahansa muu vaihtoehto on parempi kuin vesilasku, ja matalassakin vedessä voi käydä huonosti.

Vesi on noin 800 kertaa tiheämpää kuin ilma, ja kaikki tietävät kuinka paljon tuulenpuuska voi heitellä liidintä. Voi vaan kuvitella minkälaisia voimia pienikin aallokko aiheuttaa liitimessä. Esimerkiksi puulasku on siis huomattavasti parempi vaihtoehto.