Post reply

Attachments: (Clear attachments)
Restrictions: 4 per post (4 remaining), maximum total size 1,000 KB, maximum individual size 350 KB
Uncheck the attachments you no longer want attached
Click or drag files here to attach them.
Other options
Verification:
Please leave this box empty:
Mikä on se millä autoa ohjataan. Viisi kirjainta, alkaa R:llä ja päättyy I:hin?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview

Topic summary

Posted by Pekka
 - 15.10.2012 23:40:16
Tiedote, ulos luvattua nopeammin.

http://www.ilmailuliitto.fi/fi/uutiset/?a=viewItem&itemid=10513

Se, että tulot vähenee rajusti on kompensoitavissa yllättävän suurelta osin turhia kuluja vähentämällä.
Lisäksi kassa ei ole kuiva ja realisoitavaa omaisuuttakin on.

Siksi tilanne ei ole ihan veret seisauttava kuten luulin ennen tilaisuutta.
Paitsi ehkä henkilöstön osalta, minkä takia kaikkea infoa ei vielä voida kertoa.
Lajipääliköiden sijasta ehkä liitossa on jatkossa erityyppisiin toimintatarpeisiin liittyvä tehtäväjakauma. Siis sellainen, joka luetellaan strategian keskeisinä osa-alueina.

Joka tapauksessa jäsenmaksurahat käytetään paremmin kohdennetusti ja tasapuolisemmin jäsenistön eduksi.
Jäseniä ovat muuten ilmailijoiden lisäksi kerhot, joilla on keskeinen rooli liiton toiminnassa henkilöjäseniin päin.
Ehkä koko jupakka ei edes näy rivi-ilmailijalle juurikaan tai jos näkyy, ei ehkä edes negatiivisesti pidemmän päälle.

Posted by Pekka
 - 08.10.2012 22:22:24
Ilmoittauduin eilen Museon tilaisuuteen.

Tuleeko joku muu siivelle?  Pitäisi olla mielenkiintoinen iltapäivä.
Posted by Pekka
 - 03.10.2012 19:39:46
Posted by Jarmo
 - 03.10.2012 11:52:01
Mielenkiintoista. Uusi lehti oli kyllä askel parempaan suuntaan. Toivottavasti paukkuja riittää tason ylläpitämiseen.
Posted by Pekka
 - 03.10.2012 00:41:37
En tiedä taustoja, kun juuri olen ulkona kuvioista.

Mutta järeitä päätösksiä on tehty. En tosin usko, että ne vaikuttavat käytännön liitotoimintaan juurikaan.

http://www.ilmailuliitto.fi/