Post reply

Attachments: (Clear attachments)
Restrictions: 4 per post (4 remaining), maximum total size 1,000 KB, maximum individual size 350 KB
Uncheck the attachments you no longer want attached
Click or drag files here to attach them.
Other options
Verification:
Please leave this box empty:
Mikä on se millä autoa ohjataan. Viisi kirjainta, alkaa R:llä ja päättyy I:hin?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview

Topic summary

Posted by Pekka
 - 29.03.2011 00:04:42
Näyttäisi täsmäävän mun painon kanssa.

Kuin on lentänyt 13.7 ja 14.2 (sama runko) malleilla, niin arvasin jo aiemmin, että tuo olisi just sopiva.
14.2 oli myös sellainen, että pystyi lentämään tosi hiljaa.

Kärkiväliä enemmän ja kangasta vähemmän, liuku paranee pakosti.

Taitaa olla mun vanha 13.7 olla kesän lopulla kaupan ellei ennenkin. Testilennot onnistuu Vesiksellä kesällä.

Se 13.2 on kai aika vastaava kuin tuo vähän kevyemmälle.
Posted by Jarmo
 - 28.03.2011 23:38:57
Täällä on lisää kuvia ja juttua siiven lento-ominaisuuksista. Tuo rupeaa muistuttamaan ulkomuodoltaan jo *köh* kiinteäsiipistä ;)
Posted by Jarmo
 - 07.02.2011 23:53:45
Aeros on julkaissut uuden mallin Combat-sarjan siivestä. Combat 13.5 GT:ssä on vakiona korkeusvakaaja, ja sen sivusuhteeksi on saatu huima 8.5. (WW T2 7.3-7.4, Icaro Laminar 7.3-7.9, Moyes Litespeed RS 7.7) Valmistajan mukaan liidin liukuu todella hyvin, ja vakaajan ansiosta sprogeja on saatu laskettua matalammalle kuin aikaisemmin. Myös ripustuspistettä voi siirtää lennon aikana. Vaikuttaa aika mielenkiintoiselta paketilta. Jos tuo ei ole ihan rekka kääntää, niin voisi olla aika kova siipi! :)