Modify message

Attachments: (Clear attachments)
Restrictions: 4 per post (4 remaining), maximum total size 1,000 KB, maximum individual size 350 KB
Uncheck the attachments you no longer want attached
Click or drag files here to attach them.
Other options
Verification:
Please leave this box empty:
Mikä on se millä autoa ohjataan. Viisi kirjainta, alkaa R:llä ja päättyy I:hin?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview

Topic summary

Posted by Pekka
 - 03.02.2017 13:46:19
Taas ennuste huononi.

Kartta:
https://ais.fi/files/finavia2/VFR%20Chart%20Helsinki/EF_VFRChartHelsinki_01JAN2017.pdf

Se on vaan mantereen päällä.
Luulen ettei kukaan muu kuin sinä ole siellä aiemmin lentänyt, ennen kuin tuli kielto

Vapaalennolla ei sinne asti oikein edes yllä.

Pitäisi käydä joskus kiertelemässä kylän päällä, jos saisi ropelleja rikki. Nyt voisi hyvin lentää melkein minne vaan.
Tulee parhaat jäät vuosiin.
Posted by Mikko
 - 03.02.2017 12:34:53
Munkassa muuten hyvä muistaa että siellä kalastajatorpan päällä on nykyään lentokieltoalue, tosin vaan 150 metriin asti, mutta kuitenkin.
Posted by Pekka
 - 03.02.2017 10:15:42
Lämmöt nousi ja tuuli heikkeni ennusteessa.

Jos tuuli putoaa pykälän pari vielä sopivaksi, tulisi ihan sopiva treenikeli.

Otaniemen itäreuna ei taida olla ihan tarpeeksi jyrkkä rinnelentoon jos tuulee yli 5 m, muta sitäkin voisi kokeilla joskus.
On samaa luokkaa kuin Munkan rinne ja tuuli ehkä ei ole liian pyörteinen tasan idästä. Munkassa on pidempi puhtaan tuulen alue.
Atos voisi pysyä, ehkä minäkin.

Lahteen asti en vielä voi lähteä. Pitää fiksata auton kytkin ensin.