Post reply

Attachments: (Clear attachments)
Restrictions: 4 per post (4 remaining), maximum total size 1,000 KB, maximum individual size 350 KB
Uncheck the attachments you no longer want attached
Click or drag files here to attach them.
Other options
Verification:
Please leave this box empty:
Mikä on se millä autoa ohjataan. Viisi kirjainta, alkaa R:llä ja päättyy I:hin?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview

Topic summary

Posted by Pekka
 - 02.03.2014 00:03:09
Ihan hieno lentopäivä ja hyvät olosuhteet.

Kela tuli testattua ja toimii niin kuin pitää. Leijaa enää pitää vähän säätää.
Pari pienempää leijaa on tilattu kovempia tuulia varten. Nykyinen on liian iso.
Helpoin tapa hinata, mitä olen koskaan tehnyt ja hyviä hinauksia tulee.

Markolle tuli lopuksi 1,6 km suora veto. Kohta alkaa molemmat lentää korkeita.

Pimeän tultua paistettiin vielä tulilla makkarat.

Ensi viikko ainakin vielä jää kestää. Sitten voidaankin siirtyä lentokentille.


Posted by halliharri
 - 01.03.2014 10:16:36
Muista mittarit
Posted by kim
 - 01.03.2014 02:56:38
Tulen mukaan. Tallin kautta.

Kim .
Posted by Pekka
 - 01.03.2014 00:12:25
Käytiin tänään Ridasjärvellä kääntymässä ja mentiin Loppijärvelle.
Ridaksella jää oli niin epämääräinen, ettei uskaltanut ajaa hinuria jäälle.
Matala vesi ei ole hyvä juttu keväällä, ainoastaan syksyllä, koska jään alle ei kerrostu kevyttä nolla-asteista vettä.

Lopella jää oli kova ja paksua, päällä ohut lumi eli ei edes ollut liukasta.
Aika ihanne-olosuhteet, kaakkoistuuli ei ihan sopivin. Huomenna sama, mutta kovempaa.

Hinauskelaa ei ehditty kokeilla ja säätää, huomenna toivottavasti toimii.

Aamulla 10 jälkeen lähden varastolle 10:30 voisi olla hyvä aika lähteä eteenpäin.
Mulla on peruskamat kyydissä, joten kertokaa mitä lisää tarvitaan tallilta.
Yksi liidin mahtuu katolle Targetin ja Quattron kaveriksi.